2011. február 12., szombat

Az Ócsai Kisbíró szerkesztőinek kérése

Az alábbi e-mail másolatot az Ócsai Kisbíró szerkesztőinek kérésére teszem közzé.
 Lehet, hogy félre érthető voltam, de nem a lap költségeit kritizáltam egy írásomban sem. Nem tartom magasnak ezt az árat, a számszerűsítés csak tájékoztató jelleggel történt. Ezt többször, több helyen is próbáltam kihangsúlyozni, nem érzem úgy, hogy félre vezettem volna bárkit is. Természetesen, ha ezzel a kérdés rendeződik, szívesen teszem közzé az e-mail teljes tartalmát (kivéve persze a szerkesztő hölgyek telefonszámát). És bár tudom nem lényeges, de a szerződésben 419.175 forint szerepel. 700 forinton nem veszünk össze, de tényleg így van számszerűsítve, ha csak nem időközben módosítottak rajta.


Kedves Péter!
Köszönjük észrevételét az Ócsai Kisbíró új számával kapcsolatban. 
Nem szeretnénk semmilyen szakmai vitába bonyolódni Önnel, ezért kérem nézze el nekünk, hogy nem reagálunk a levelében írtakra.
Ami miatt mégis írunk Önnek, az a következő: Ön a blogjában ezt írja: „Ennyi. Igazából nem is tudom, hogy mivel fogják még kitölteni a maradék oldalakat, hiszen elvileg 16 oldalban állapodtak meg, azért jár a havi 419.175 forint.”
A 419.875 forint valójában a lap havi előállítási költsége. 
Tételesen felsorolnám Önnek, miből tevődik össze ez az összeg:
-          Szerkesztői díj: Bruttó 120.000 forint (ezt a kolléganőmmel ketten kapjuk);
-          Terjesztési díj: Bruttó 25.000 forint;
-          Nyomdai költségek (papír, nyomtatás, tördelés): Bruttó 274.875 forint.
Összesen: 419.875 forint.

Véleményünk szerint illene a blog olvasóit pontosan tájékoztatnia arról, hogy valójában a 419.875 forintos költség pontosan mit is takar, mert úgy érezzük, hogy abban az olvasatban, ahogyan Ön azt blogjában megjelentette, úgy tűnhet, mintha csak a mi tiszteletdíjunkat tartalmazná a már említett összeg.

Köszönjük szépen!

Tisztelettel:
Fülöp Krisztina, Moldován Ágnes
szerkesztők



12 megjegyzés:

  1. Hát Péterem megint mi van? Lyukra futottunk? (már többször is, nem nyitott pályázatok... stb). Vona Gábor zokogni fog, ha ezt az inkompetens történéseket látja, felhívom a figyelmét a blog teljes másolásával. A Jobbik jobbat érdemelne.

    VálaszTörlés
  2. Mivel futottam lyukra?

    Ha valamit nem tudsz értelmezni, akkor kérdezz rá nyugodtan, szívesen válaszolok.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Péter! Nem a témához tartozik hozzászólásom, de szívbéli barátja "fo-lak" törölte hozzászólásomat (nem sem sértő, sem személyeskedő) Önök egyszerűen nevetségesek, ami nem illik az ínyükre, kivetik. Nem hiszem, hogy joguk lenne Ócsa közéletébe beleszólni, persze ha tényleges előremutató javaslatuk lenne, szívesen olvasnám.

    VálaszTörlés
  4. Nem tisztelt Péter! Barátja "fo-lak" jól működik megint törölte a hozzászólásomat! Engedje meg, hogy ezután ez legyen a véleményem: MAGUK KETTEN EGY SENKIK! Persze "kiabálok" ennyire hiteltelen személyiségekkel nem találkoztam, főleg ilyen nagyképűekkel!

    VálaszTörlés
  5. Megértem az elkeseredésüket, itt nem fogom törölni még ezt az igen "kellemes" hozzászólásokat sem. Fo-laknak biztosan megvolt rá az oka, remélem reagál majd ezekre az állításokra Ön/ök/nek.

    Mindenkinek aki itt él joga van beleszólni Ócsa közéletébe. Bármennyire is nem tetszik ez egyeseknek. Én a magam részéről több bíztatást kapok olyan emberektől, akiket eddig nem is ismertem, ebből pedig erőt merítek és túl lépek az olyan hozzászólókon, akik a kritikát nem tudják elviselni.
    A cenzúra híve soha nem voltam, éppen ezért elleneztem az ócsai fórum megszűntetését is, akkor Ön/ök/ miért nem reklamáltak? Itt lehetőség van leírni a negatív véleményt is.

    Az pedig nem igaz, hogy ami nem tetszik, azt kivetem. Soha nem töröltem senki bejegyzését sem, épen ezért ne vonjunk párhuzamot egy másik oldallal illetve annak üzemeltetőjével!

    Legközelebb, ha nevét is odaírná, akkor érdekesebb, hitelesebb lehetne a megjegyzése!

    Szebb Jövőt!

    VálaszTörlés
  6. Őszintén mondom kedves Péter, hogy tetszik a stilus, ahogy a kritikákat kezeled. Én azt látom az érintettek valamivel mindig probálkoznak, de fogást nem találnak. Gondolom az irásokat megelőzi az információ gyűjtés, tehát nem légből kapott sárdobálásról van szó. Én azt mondom, csak igy tovább. A sok munka meghozza a gyümölcsét.

    VálaszTörlés
  7. Kár, hogy az a gyümölcs igen romlékony. Tele van kukacokkal. Mire beérne plötty az egész!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm!

    A sárdobálást valóban meghagyom másoknak! :)

    VálaszTörlés
  9. Gondolom némi bátorítással fo-laknak!? Ocsmány képmutató!

    VálaszTörlés
  10. Rád gondoltam, nem fo-lakra névtelen barátom.
    Egyelőre csak ti kerülitek mindig-mindenben a témát, próbáltok a cikk írójára fókuszálni, de ezzel a probléma nem oldódik meg.

    VálaszTörlés
  11. Ez megy a másik blogon is. Sehol egy cáfolat, csak a szánalmas probálkozás. Nem is érdemes velük foglalkozni Peti. Hagyd főni őket a saját levükben.

    VálaszTörlés
  12. Tudod, a másikról szisztematikusan tőrlik őket!

    VálaszTörlés