2011. május 18., szerda

Tisztelt Felcsuti Úr!

Tisztelt Felcsuti Úr!

A ma délutáni ócsai fórumon (nevezzük így) ön megszólított, de értetlenül állok a dolgok előtt, hiszen azt állította, jelezte nekem, hogy nem helytálló a honlapomon illetve az ocsa.jobbik.hu-n található írás az ócsai FÉG-nél kialakult helyzetről. Először is, mint ott is mondtam Ön nem írt nekem egyetlen üzenetet sem, nem kifogásolta sem ön, sem más az írást. Másodszor a cikk előzménye egy dolgozói levél volt, amit szintén olvashat az adott oldalakon, ebben azt kérték a dolgozók, biztosítsak helyet számukra, ahol a nyilvánosság is megismerheti a történéseket. Az írás kizárólag a FÉG dolgozóinak összeállítása, tehát ha nem helytálló, akkor az ön cégének hibás kommunikációjában kell keresni a hibát.
Ennek ellenére örülnék, ha mihamarabb megállapodás születne, főleg, hogy a fidesz prominens vezetői is segédkeznek az ügyben. Politikai tőke kovácsolása nélkül azért ez sem fog működni, mint ahogy sajnos már semmi sem ebben az országban. 
Egy biztos, a jobbik nem indított támadást a fidesz ellen ez esetben, nem értem mi a baj abban, ha más is próbál segíteni? Nyilvánvaló, hogy kevesebbet tehetünk az ügy érdekében, mint egy polgármester vagy a megyei közgyűlés elnöke, ezért is nem értem miért velünk foglalkoznak? 

Mindenesetre bízom benne, hogy rendezik az ügyet és a FÉG dolgozói megkapják járandóságaikat, a cég pedig valahogy kilábal a jelenlegi állapotából és újra elkezdheti a termelést. Bár erre nem sok esélyt látok a jelen helyzetben.


Tisztelettel:

Magyar Péter 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése